Jste zde: Úvodní stránka > Semináře

Semináře

Semináře a konference pro učitele angličtiny.

S nakladatelstvím Macmillan se můžete setkat na těchto akcích. Seznam průběžně doplňujeme. Pořádáte akci pro angličtináře? Dejte nám prosím vědět. Informace zde rádi zveřejníme.

Termín:
8. 9. - 9. 9. 2017

Nakladatelství Macmillan Education Vás srdečně zve na konferenci ELT SIGNPOSTS pořádanou Asociací učitelů angličtiny (Association of Teachers of English of the Czech Republic), která proběhne 8.9. - 9.9. 2017 v Brně

Těšit se můžete například na Grzegorze Spiewaka, který se ve svém příspěvku A GATEWAY TO SPEAKING SUCCESS bude věnovat maturitní zkoušce z anglického jazyka nebo na Martina Jelínka s tématem BECOMING AN ENGLISH STAR, v němž se zaměří na výuku gramatiky.

Kompletní program si můžete stáhnout zde.

Pro více informací a přihlášení navštivte stránky konference.

GRZEGORZ SPIEWAK, ROOM 10
A GATEWAY TO SPEAKING SUCCESS
The Maturita Exam; upper-secondary (16-19), vocational schools; workshop; Macmillan Education
Speaking in a foreign language is no doubt the greatest possible challenge, especially in exam conditions. How can we help our teenage students with this, even when their linguistic resources are limited, and develop the crucial I-can attitude? This is where this session comes in. We’ll try out a variety of fresh, motivating speaking exercises, with an eye to devising an effective teaching programme for exam purposes and for language use beyond the classroom. Some illustration for my activities and tips will come from Gateway, a major upper-secondary course published by Macmillan.


MARTIN JELÍNEK, ROOM 60
BECOMING AN ENGLISH STAR
Modern teaching methods in ELT; primary (6-10); workshop; Macmillan Education
This workshop focuses and offers a visual approach to grammar, which is eminently practical for students of all ages in order to understand the building blocks of the language and eventually to be able to manipulate the language for themselves. We will take a look at how it works when grammar is presented through cartoons and example sentences, colour coding and visual associations. Let’s build meaningful blocks together!

Termín:
31.8.2017 od 10 hodin

Kdy? 31. srpna 2017 o 10:00 hod.
Kde? Krajské centrum vzdělávání a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, sady 5. května 42, 301 00 Plzeň
Kdo? PaedDr. Eva Balážová

Program:
10:00 – 11:30 – To teach or train grammar? (1. stupeň ZŠ)
11:30 – 12:00 – přestávka spojená s výstavkou a občerstvením
12:00 – 13:30 – No more struggle with mixed-abilities (2. stupeň ZŠ)

Přihlásit se

To teach or train grammar?
(Učit gramatiku teoreticky nebo prakticky?)
Námět na tento seminář vznikl přímo při mém vyučování. Mám zkušenost, že mnoho žáků přichází na moje hodiny s pasivní či dokonce lingvistickou znalostí gramatiky, která je pro komunikaci prakticky nevyužitelná. Proto jednou z největších výzev je dosáhnout aktivní, tvůrčí a správné používání gramatiky. Rozdíl mezi pojetím učení a trénování gramatiky spočívá hlavně v druhu aktivit použitých na hodinách. Zatímco učení gramatiky představuje vysvětlování gramatických pravidel a řízené písemné cvičení, gramatický trénink zahrnuje substituční a transformační drily, gramatické cvičení s využitím všech čtyř jazykových dovedností a nejdůležitější - použití gramatiky. Na semináři budou uvedeny příklady ze skutečných hodin a konkrétní praktické aktivity na gramatický trénink. Praktický seminář, kde si účastníci budou moci techniky vyzkoušet, přispěje k lepšímu porozumění principu gramatického tréninku.

No more struggle with mixed-abilities:
(Jak pracovat ve třídě se žáky s rozdílnou znalostí angličtiny)
Co platí pro vaši třídu? Jsou tam žáci se a) stejnou nebo b) rozdílnou znalostí angličtiny? Na tomto semináři se učitelé seznámí s konkrétními praktickými technikami diferencovaného vyučování angličtiny, například metodou KWL (vhodnou i pro CLIL), Doughnut and Jigsaw method, Three minutes pause a jinými. Tyto techniky aktivují všechny žáky ve třídě tak, aby každý dostal přiměřeně náročnou a dlouhou úlohu a při tom byl splněn cíl hodiny.

Stáhnout pozvánku

Přihlásit se můžete již nyní zde.

Termín:
1.9.2017 od 10 hodin

Kdy? 1. září 2017 o 10:00 hod.
Kde? Gymnázium Duhovka s.r.o., Ortenovo náměstí 34/1275, 170 00 Praha 7
Kdo? PaedDr. Eva Balážová

Program:
10:00 – 11:30 – To teach or train grammar? (1. stupeň ZŠ)
11:30 – 12:00 – přestávka spojená s výstavkou a občerstvením
12:00 – 13:30 – No more struggle with mixed-abilities (2. stupeň ZŠ)

Přihlásit se

To teach or train grammar?
(Učit gramatiku teoreticky nebo prakticky?)
Námět na tento seminář vznikl přímo při mém vyučování. Mám zkušenost, že mnoho žáků přichází na moje hodiny s pasivní či dokonce lingvistickou znalostí gramatiky, která je pro komunikaci prakticky nevyužitelná. Proto jednou z největších výzev je dosáhnout aktivní, tvůrčí a správné používání gramatiky. Rozdíl mezi pojetím učení a trénování gramatiky spočívá hlavně v druhu aktivit použitých na hodinách. Zatímco učení gramatiky představuje vysvětlování gramatických pravidel a řízené písemné cvičení, gramatický trénink zahrnuje substituční a transformační drily, gramatické cvičení s využitím všech čtyř jazykových dovedností a nejdůležitější - použití gramatiky. Na semináři budou uvedeny příklady ze skutečných hodin a konkrétní praktické aktivity na gramatický trénink. Praktický seminář, kde si účastníci budou moci techniky vyzkoušet, přispěje k lepšímu porozumění principu gramatického tréninku.

No more struggle with mixed-abilities:
(Jak pracovat ve třídě se žáky s rozdílnou znalostí angličtiny)
Co platí pro vaši třídu? Jsou tam žáci se a) stejnou nebo b) rozdílnou znalostí angličtiny? Na tomto semináři se učitelé seznámí s konkrétními praktickými technikami diferencovaného vyučování angličtiny, například metodou KWL (vhodnou i pro CLIL), Doughnut and Jigsaw method, Three minutes pause a jinými. Tyto techniky aktivují všechny žáky ve třídě tak, aby každý dostal přiměřeně náročnou a dlouhou úlohu a při tom byl splněn cíl hodiny.

Stáhnout pozvánku

Přihlásit se můžete již nyní zde.